Průvodce světem grantů a dotací 18 let zkušeností +420 542 211 083
Získat dotaci
Úvod /Kariéra / Pro absolventy | studenty / PRÁVNÍK - ADMINISTRÁTOR VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

PRÁVNÍK - ADMINISTRÁTOR VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Chcete se učit novým věcem a rozšířit si své rozhledy a vědomosti? Po roce práce u nás budete schopni porozumět stavbám, IT technice, fungování sociálních služeb, průmyslovým strojům a mnoha dalším odvětvím.

Jste připravení komunikovat s výkonnými manažery společností a starosty měst?
Už Vás nebaví rutinní práce bez možnosti kariérního růstu a rádi byste vedli ostatní?
Chtěli byste tak získat zkušenosti při vedení vlastních projektů?

To vše v zázemí mladého kolektivu, kam budete denně těšit?

Regionální poradenská agentura, s.r.o., od roku 2002 poskytuje svým klientům služby v oblasti poradenství, konkrétně regionálního rozvoje, vzdělávání, administrace žádostí o dotace a veřejných zakázek.

Společnost hledá nové a talentované lidi, kterým nabízí prostor pro rozvoj jejich potenciálu, a to bez ohledu na vzdělání či stávající pracovní zkušenosti.
 

Co vám můžeme nabídnout

  • HPP s možností okamžitého nástupu
  • zázemí společnosti s více než osmnáctiletou letou zkušeností na trhu a padesáti členným profesionálním týmem spolupracovníků
  • příjemný pětičlenný právní tým, kde se budete moci odborně a společensky rozvíjet, pracovat a realizovat své nápady
  • samostatnou a zodpovědnou práci
  • vícesložkové mzdové ohodnocení: základní mzda, osobní ohodnocení, odměna z realizovaných veřejných zakázek
  • dlouhodobou spolupráci
  • prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích, mladý a přátelský kolektiv ve střední firmě, která není startupem ani korporací
 

Benefity

  • flexibilní pracovní doba
  • individuální rozvržení pracovní doby
  • vlastní organizace náplně práce
  • pracoviště v centru města Brna
  • služební auto k osobním účelům
  • cestovní náhrady
  • notebook k osobním účelům
  • telefon s datovým tarifem k osobním účelům
  • příspěvek na sport (např. karta multisport)
  • hrazené vzdělávací kurzy
  • celofiremní teambuildingy a jiné firemní akce
  • možnost zkráceného úvazku
  • bonusy/prémie, provize z prodeje
  • manažerský motivační program
  • sleva na firemní výrobky/služby
  • dovolená 5 týdnů
  • firemní rekreační zařízení
  • vzdělávací kurzy, školení
  • kafetérie, občerstvení na pracovišti
  • možnost občasné práce z domova
  • možnost si napracovat hodiny
  • možnost delšího neplaceného volna
  • firemní školka, children-friendly office
 

Co vás čeká

  • jednání a práce s příjemnými lidmi - našimi klienty jsou starostové a majitelé obchodních společností
  • realizace veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a dle pravidel poskytovatelů dotací
  • administrace procesu realizace veřejné zakázky (vedení spisů, zápisy z komisí ad.)
  • vedení komisí
  • jednání s klienty (zadavateli), poradenská činnost
  • poskytování podpory projektovým týmům
  • vypracování rešerší a analýz problémů
  • běžná administrativa
 

Výhodou bude, pokud budete mít

  • předchozí zkušenost v oblasti veřejných zakázek
  • samostatný písemný projev v ČJ na úrovni
  • časová flexibilita
  • nadšení, aktivita a pozitivní přístup ke změnám
  • samostatnost, spolehlivost a tvůrčí přístup
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • ŘP B, aktivní řidič