Průvodce světem grantů a dotací 15 let zkušeností +420 542 211 083
Získat dotaci
Úvod /Kariéra / Pro zkušené profesionály / ADMINISTRÁTOR VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

ADMINISTRÁTOR VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Regionální poradenská agentura, s.r.o., od roku 2002 poskytuje svým klientům služby v oblasti administrace žádostí z evropských, národních i dalších dotačních titulů. Za dobu své existence jsme získali pro naše zákazníky dotace na projekty, jejichž objem přesáhl již 17 mld. Kč. Portfolio služeb společnosti zahrnuje také právní poradenství v oblasti veřejných zakázek, řízení úspěšně přijatých projektů, projekční činnost či vzdělávání. Společnost patří mezi nejvýznamnější na trhu regionálního rozvoje prostřednictvím administrace dotačních programů.
 
Skupina RPA vysoutěží ročně plnění převyšující 1 000 000 000 Kč bez DPH. Regionální poradenská agentura, s.r.o. stále hledá nové a talentované lidi, kterým nabízí prostor pro rozvoj jejich potenciálu, a to bez ohledu na vzdělání či stávající pracovní zkušenosti. Získejte také šanci učit se, růst a vyniknout. Přidejte se do našeho týmu, znásobte své zkušenosti a získejte možnost si vybudovat skutečnou kariéru.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • realizace veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a projektových pravidel EU
  • administrace procesu realizace veřejné zakázky (vedení spisů, zápisy z komisí ad.)
  • příprava a uzavírání smluv v rámci veřejných zakázek
  • vedení komisí
  • jednání s klienty (zadavateli), poradenská činnost
  • poskytování podpory projektovým týmům
  • běžná administrativa

NABÍZÍME:

  • HPP s možností okamžitého nástupu
  • zázemí společnosti s 15letou zkušeností na trhu a s profesionálním týmem spolupracovníků
  • samostatnou a zodpovědnou práci
  • vícesložkové mzdové ohodnocení: základní plat, osobní ohodnocení, odměna z realizovaných veřejných zakázek
  • dlouhodobou spolupráci
  • prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích, mladý a přátelský kolektiv

BENEFITY:

  • flexibilní pracovní doba
  • pracoviště v centru města Brna
  • firemní automobil
  • příspěvek na sport
  • smlouva na dobu určitou s možností prodloužení
  • cestovní náhrady
  • notebook
  • telefon s datovým tarifem

POŽADAVKY:

  • předchozí zkušenost v oblasti veřejných zakázek výhodou (nikoliv nutností)
  • zkušenost s elektronickým zadáváním veřejných zakázek výhodou (nikoliv nutností)
  • samostatný písemný projev v ČJ na úrovni
  • časová flexibilita
  • nadšení, aktivita a pozitivní přístup ke změnám
  • samostatnost, spolehlivost a tvůrčí přístup
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel včetně zákl. mat. funkcí, Power Point)
  • ŘP B, aktivní řidič